ORGANISER

Mijn brede ervaring met verhuizen en mijn uiteenlopende werkomgevingen met evenzo vele uiteenlopende collega’s en werkgevers schenk ik jou! Ik (re) organiseer je huis of werkplek en maak ruimte zodat jij kunt beginnen. 

Je wilt heel graag ontspullen maar het lukt je niet in je eentje. Wat heeft waarde en wat niet? Wat kan weg en wat moet blijven? Ik kan je helpen. Samen steken we de handen uit de mouwen en zorgen we ervoor dat je je doel bereikt.  

Is je kantoor een puinhoop? Heb je in de loop van de tijd alles (online) bewaard, maar zit er voor je gevoel totaal geen logica meer in je documenten met alle desastreuse gevolgen van dien? Ik kan je helpen. Samen gaan we kijken naar de huidige situatie, bespreken we een voor jou gewenste situatie en aan de hand daarvan breng ik weer structuur aan. Het is fijn als je zelf in de buurt bent, zodat ik je tussendoor vragen kan stellen over zaken die alleen jij kan beantwoorden.  

Ga je verhuizen? Dan is dit hét moment om te zorgen dat al je spullen op de juiste plek terecht gaan komen in je nieuwe huis. Ik denk graag mee in verschillende opbergmogelijkheden voor je nieuwe huis. Wat kan naar zolder, de kelder, de berging etc. Na de verhuizing zal je leven er ineens heerlijk gestructureerd uit komen te zien. Ik kan je helpen met dozen inpakken, sorteren, spullen naar de kringloop brengen en wat er allemaal nog meer in de aanloop naar een verhuizing komt kijken. Ik ontzorg je graag in deze hectische periode. Ook in je nieuwe huis kun je op me rekenen bij het uitpakken van de dozen. 

 

Opruimen is dat wat je doet voordat je iets gaat doen…

Zodat wanneer je het doet, het niet allemaal een rommeltje wordt.

-A.A. Milne-

Jaqueline arrived for her two week stay soon after completing the 800km ‘Camino de Santiago de Compostela’ – so i already knew she was an impressive lady!
She adapted well to her new work colleagues and worked well both sharing tasks and working independently, when she frequently used her own initiative to good effect!
Worth a special mention, is her ability – and LOVE – of sorting and tidying things and places!
I have two outside storage areas (sheds) and they have NEVER looked so clean, tidy, spacious and accessible!! Thank you! 

Des

Zuid Spanje, Andalusie

It was great to have Jacqueline here.
Jacqueline was very helpful & good company. Jacq has extremely good organisational skills, and helped set up some systems & processes here. Including setting up a back office, Setting up excel docs for housekeeping practises, organising of all sundries in association with running the Airbnb rooms. Jacq always went above & beyond & was a proactive thinker when it came to any cleaning or organising tasks. She was a great communicator, no nonsense direct approach & undertook all tasks with a can do attitude!
Jacq was good company & we had many evenings talking long into the night! A shared sense of adventure, and changing up ones life! I’m sure we will remain in contact & I hope to see Jacqueline again in the future some time,
I can highly recommend Jacqueline as an Admin Fixer & Organizer of all things!
I think Jacqueline enjoyed her time here & found the riverside location very peaceful & calming.
Good luck with your continued journey!!! 

Nathalie

Zuid Frankrijk, Occitanie

Jacqueline helped me tremendously with tidying up and organizing two caves, with watering the vegetable garden and everything else that needed to be done. I am deeply greatful for her help.
Furthermore, she was very good company, and we had beautiful conversations and interactions, from which I learned a lot.
All in all, Jacqueline is just one of a kind, and I would highly recommend her as a organiser to anyone. 

Ton

Zuid Frankrijk, Languedoc-Roussillon

Pin It on Pinterest

Share This